Jäsenelle

Yhdistyksen jäsenmaksu on 25 €/vuosi ja se sisältää Senioriliiton jäsenlehti Patinan tilausmaksun. Jäsenmaksua ei peritä 90 vuotta täyttäneiltä. Jäsenmaksulasku lähteteään sähköpostitse tai kirjeenä, ellei sähköpostiosoitetta ole.

Jäsenmaksun hinnalla voit osallistua kuukausitapaamisiin, kerhoihin ym. tapahtumiin. Teatteri-, konsertti- ja muista retkistä veloitetaan tapahtumamaksu.

Lataa Senioriliiton jäsenkorttiapplikaatio älypuhelimeesi alla olevan kuvallisen ohjeen avulla.

Näet siitä kaikki tulevat tapahtumat ja voit kätevästi ilmoittautua mukaan.

Voit myös päivittää mahdolliset muutokset omiin tietohisi. On tärkeää, että sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi ja osoitetietosi ovat aina ajan tasalla.

Voit edelleen olla tarvittaessa yhteydessä myös jäsenrekisterinpitäjään tai hänen varahenkilöönsä Yhteystiedot