Muut kultturimatkat ja tapahtumat

KULTTUURIRETKI TURKUUN

Ajankohta: 3.9.2019, lähtö klo 9.00

Lisätietoja antaa: Marjut Paatelainen puh. 040 900 3082, Iitu Nuto puh. 040 521 9477Kuvaus:

-Turun linna, jossa Muutama sana naisista -näyttely lyhytelokuvan ja kuunnelman keinoin tuokioista 1600-luvun Turusta ja silloin eri elämäntilanteissa eläneiden naisten arjesta.

-Rettigin Palatsin Aboa Vetus & Ars Nova - Historian ja nykytaiteen museo. Arboa Vetus on Suomen ainoa argeologinen museo, joka on maan alta löydetty kaupunginosa. Ars Novassa on Palkitun turkulaistaiteilijan Saara Ekhomin näyttely: Amnion.

- Maatalousmuseo Sarkassa näemme mm. Matkan maidon historiaan näyttelyn pysyväisnäyttelyn lisäksi. Muurikki museokaupassa on kauniita ja laadukkaita käsi- ja taideteollisia tuotteita, joista suuri osa on varsinaissuomalaista käsityötä. Vaatteita, leluja, kirjoja, makeisia ja hyvä valikoima paikallisia elintarvikkeita.
- Retken hintaan sisältyy kuljetus, liput, opastus, kahvit ja lounas. Musekortti käy kaikkiin kolmeen  museoon. Retken hinta 60 € ja museokortilla 42 €. Peruutukset viim. 26.8. Ilmoittaudu Killan kautta tai maksamalla OP-tilillemme viimeistään 23.8.

Ilmoittautuminen päättyy Killan kautta 23.8.2019.